Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

1 Kasım 2011 Salı

...KASIM...

Nereye yetişiyorsun hiç anlamıyorum.Ne için bu çabaların.
Bak ekimde bitti…Kasım bile içeri adımını atalı saatler oldu…
Kimse döneceğim diye söz vermedi nihayetinde.
Zaman mı geri dönecek sanıyorsun ? Akrep mi koştuğun yelkovan mı ?
‘’Tuhaf bir insan oldum çıktım son günlerde ‘ diyor kulak misafiri olduğum bir ses.Ve devam ediyor ‘ eskiden bu kadar hızlı geçmezdi zaman. ‘’
Öyle ya geçmezdi tabi…
Zamanla oynamazdı kimse.Hırslarına alet edilmezdi saniyeler.Zaman onu hissedelim diye yürürdü bizimle.Bize yetişmek değil işin aslı.
Ve Kasım bile içeri adımını atalı saatler oldu…
Adına çok şarkı söylendi, çok şiir yazıldı.Film üstüne film çekildi…Sebebini hiç anlayamayacağım sanırım.
Kasım kasımdı sadece demeliydim…Ekimden sonra geliyordu ne de olsa !
Yine de Ekim gibi geçip gitmesin. ‘’ eskiden bu kadar hızlı geçmezdi zaman ‘’
Unutuyordum az kalsın !
İnce kalmayı başarmış her şey kaçmaktan yorulmuş olacak ki henüz karşılaşmadık.
Ekim gibi geçip gitmesin.Bize yetişmek değil işin aslı.
                                                                               Büşra DERELİ
                                                                              01.11.2011   01.42

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder