Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

28 Ekim 2011 Cuma

...YAZMAK...

Hayatını yazmaya adamış yazarlardan olmak istiyorum.Sadece yazmak ve yaşamak.Tüm yaşananları , seyirci kaldıklarımı , kalacaklarımı ya da hiç görülmemiş duyulmamış olanları.Yazmak ve yazmak…Yeni kişileri yaşatmak , eskiden çıkartmak kimi zaman.Anıları zamana götürmek ya da şimdiyi anlatmak.Ama hep yazmak hepsinde zamana karşı koymak.
Hiçliklerle dolu bir hayatın içinde bende bir hiç olsam da var olmak.Yazılarımla var olmak istiyorum ben.Konuşmalarımla , hareketlerimle değil kalemimden akan boyalarla tanınmak istiyorum.Ben buyum çünkü.Bunu istiyorum.Alkışlanmak ya da meraktan okunmak için değil beni anlamaları için , beni görmeleri için okunmak istiyorum.
Yazmak hayatım ; yazmak tüm benliğim...

                                                                                                      Büşra DERELİ
                                                                                                          18.03.2009
                                                                                                            10.52

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder