Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

29 Ekim 2011 Cumartesi

...PERVASIZCA...

Öncesinde gitmekten korkardım, yüzümü çevirmekten ya da… Adım atmazdım arkamdan bakan varsa korkardım ben gitmekten.
 Şimdi dönememekten korkuyorum ben. Özlemekten korkuyorum ya da… Koştuğum bu yolda arkama bakmaktan korkuyorum ben.
  Bir yandan da korkmuyorum hiç. Pervasızca yaşamaktayım. Kulağımdaki seslerin götürdüğü yerdeyim. Aklımdaki sözlerin izindeyim.
  Gidiş biletlerim yedekli olsa da; dönüşüm tek bilet kesildi.
                                                                                                                                Büşra DERELİ
                                                                                                                              19.01.2011                                                    
                                                                                                                                19.04

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder