Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

28 Ekim 2011 Cuma

...SİL BAŞTAN...

Birçok kez yeniden yaşadım ben.Sil baştanı çok söyledim kendime.Bir o kadar da çeliştim kendimle.Çelişmekle kalmadım zamanımı iliştiremedim hayatıma kimi zaman.
 Birçok kez kendimden gittim ben.Yerimi belli ettim.Bir o kadar da kaldım kendimle.Gitmekle kalmadım , susturamadım içimdeki gidişleri, konuşturamadım içimdeki kalışları.
  Sen mi ? Senden bahsetmeyeceğim.
  Birçok kez farkına vardım ben.Kendimce olanları gördüm.Olmayanları da.Elden gelmeyenleri de…
                                                                                                                                     Büşra DERELİ
                                                                                                                                   03.11.2010
                                                                                                                                       23.07

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder