Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

27 Ocak 2012 Cuma

...MASAL...

Hiç kış masalı yaşamadım ben.
Çok üşüdüm ama hiç ısınmadım hikayelerde.
Büyüdükçe büyüdü ‘ bir varmış bir yokmuşlar ‘ ben hiç masal olmadım.
Çok üşüdüm.
Sesler yükseldi , sesler kesildi ben hep duydum.
Herkes en kalın haliyle dışarı çıkarken inceydim ben hep.
Masallar büyüdü.
Dinleyenler ısındı.
Ben yine üşüdüm.
Sokaklar büyüdü , evler eskidi…
Her şey değişti , herkes değişti…
SEN GELDİN !
İYİ Kİ GELDİN !
                                                                                     Büşra DERELİ
                                                                                     27.01.2012        20.10 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder