Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

25 Ocak 2012 Çarşamba

...GÖZLERİNİ KAPAT...

Küçükken uyuyup uyandığımda bir şeylerin değişeceğine inanırdım.
Değişmiyordu…
‘’ Şimdi uyu yarına her şey geçecek ‘’ sözleriyle uyutulduk biz.Üstümüzü örttüler bir güzel.Geriye gözlerimizi kapamak kalıyordu.
Eh kapadık da !
Uyandığımızda perdelerin açılmasına kandık.Kirli paslı camlar aydınlattı yüzümüzü.
‘’ Uyuman gerek ‘’ diyorum kendime.’’herkes uyudu’’.
Yazman gerek diyorum kimse yazmıyor.
Öylece bakakalsam şu olup bitenlere.Bu insanlara… Herkesin her şeyi bilişine…
Dahasında gözüm yok aslında…
Ve şimdi gerçekten uyumam gerek.
Yarına her şey geçecek diyorum kaparken gözlerimi…
Değişmeyecek…
Biliyorum !
                                                                                                                            Büşra DERELİ
                                                                                                                                                      01.11.2011
         O1.35
                                                                                                                                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder