Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

22 Ocak 2019 Salı

İyi ki doğdum
Gördün mü 27 oldum
Geçen 26 yılımı sevgiyle selamlıyorum...
Ne kadar söz varsa düne ait
Şimdi yeni şeyler söylemek lazım
Sevdiklerimle geçen her gün doğum günüymüş öğrendim
Geçip giden yıllara, kırgınlıklarıma, kızgınlıklarıma , güldüğüme, ağladığıma eyvallah demeyi öğrendim...
Teşekkür ederim yanımda olanlara yüzümü güldürenlere...
Güzel bir ailem,
Güzel dostlarım var
Yarına umudum var...
Ve kendime not : bu senin hayatının sahnesi... iyilikten vazgeçme, umudunu kaybetme, kendine inan, hoşgör, sev, çalış, üret...
Ve bu sahnede var olduğun sürece şu sözü hatırla ;
" her sabah bir çiçeği aklında tut, bir tebessümü gezdir ruhunda, dünya kötülere bırakılmayacak kadar güzel ve sen içindeki dünyayla güzelsin " (Kemal Sayar )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder