Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

22 Ocak 2019 Salı

Mevlana'nın da dediği gibi İyi ki geçiyorsun zaman
Ya acının en derinime işlediği bir anda donsaydın... Uzun bir süre oldu yazı yazmayalı, kendimi yaşadıklarımın süzgecinden geçireli... Daha çok sustum daha az kırıldım daha az kırdım...
Gözlerimi kapattım bir süre kendi dünyamı durdurdum...
Gözlerimi açtığımda benim içimde kapattığım dünya dönüyordu herkesin etrafında...
Yürümeye cesaretim yoktu ama bana açılan kapılar vardı bu kapılardan girmem ve kendimi kapattığım dünyanın kapılarını açmam gerekiyordu durdum ve kulaklarımda Necip Fazıl Kısakürek'in " Tereddüt edersen bacakların seni taşımaz. Yürüyeceğim de, bas ve yürü! sözü çınlıyordu.
Kalktım ve yürüdüm... daha çok yolum var... düşeceğim, kalkacağım, mutlu günlerim olduğu kadar mutsuz günler de geçireceğim biliyorum ama şu göğüs kafesimi genişleten umudum varoldukça, güzel günlere olan inancım hiç bitmeyecek. . .
Hepimize gönül rahatlığı ile uyuyup uyanacağımız , sağlıklı, huzurlu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder