Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

29 Ekim 2011 Cumartesi

...EKSİK...

Görmezden geldiğim her şey bir bir yüzüme çarpıyor. Artık kapayamıyorum gözlerimi. Donmuş gözyaşlarım gerçeklerden hep bir atım ötede. Yaklaşıyorum ulaşamıyorum, saramıyorum güneşim uzakta…
  Her şeyim tamken eksik arıyorum. Bulamamak yoruyor beni. Yoruldukça daha da arıyorum. Aradıkça yazıyorum.
  Ne zaman gözümü kapatacak olsam yazmak istiyorum. Kapattıkça birikiyor sözlerim.
                                                                                                                    
                                                                                                07.03.2011
                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder