Yazdıkça içime çekiliyordum ; insan içine düştükçe anımsıyor, anımsadıkça daha da yaklaşıyor kendine...
'' Latife Tekin ' '
Unutma Bahçesi '

29 Ekim 2011 Cumartesi

...ESKİSİ GİBİ...

Değilim eskisi gibi. Ne yazıyorum ne yaşıyorum. Ne denizdeyim ne karada. Gözlerimi kapadığımda uykumun gerçekliğinden şüpheliyim. Değilim eskisi gibi… Daha derin nefesim artık. Tutunduğum küçük dallardan daha fazlasına ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Sermayesinden yiyorum umutlarımın.
  Değilim eskisi gibi..Değişmeyi öğrendim.Her nefes alışımda daha da derinleşiyorum.Derine indikçe susuyorum.Sustukça birikiyorum.Parçalanan damlalarıma yenilerini ekliyorum.İzin vermiyorum eksilmeye.
                                                                                                                                                               
                                                                                              Büşra DERELİ
                                                                                              27.02.2011
                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder